06 - 03 - 2016

Succesvolle data driven marketing campagnes

Wij zijn er trots op onze nieuwe proposities met jullie te delen! The Analytics Lab presenteert:

  • De analytics API -> starten met data driven campagnes zonder analytics resources
  • De R accelerator -> beter, sneller en flexibeler data driven marketing toepassen.

Wat is het?

Analytics API

Met deze API scoren wij jouw klanten of prospects op basis van de doelstellingen van jouw marketingcampagnes. Jij zorgt voor de data, wij doen de rest. Geen analytics resources nodig, wel het eerste inzicht en de eerste resultaten van data driven marketing!

R accelerator

Dit template is ontwikkeld voor business vraagstukken waarbij classificatie een rol speelt. Dit houdt in dat het uitermate geschikt is voor campagnes waarbij de customer lifecycle het uitgangspunt is – acquisitie, ontwikkeling (cross/deep/upsell), retentie en winback – én bij conversie vraagstukken (‘gaat de klant wel/niet converteren’).

Voor wie is dit interessant?

 Analytics API

Deze methodiek is geschikt voor organisaties die hun eerste stappen willen zetten in data driven marketing en/of predictive marketing. Zij hebben geen ervaring met het ontwikkelen van scoremodellen en het toepassen van deze modellen in de operatie.

R accelerator

Deze licentie is geschikt voor (mature) data driven organisaties. Zij gebruiken al (predictive) analytics om hun marketing inspanningen succesvoller te maken.

Meer weten?

Heb jij nog vragen of ben jij geïnteresseerd, neem dan contact met ons op! Meer info vind je onder ‘proposities’

This article is written by:
Simon Bolhuis
Simon Bolhuis
info@cmotions.com
Jeroen Kromme
Jeroen Kromme
info@cmotions.com